حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعر گل مریم

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ق.ظ

می دانم این شعرم شعاری می شود مریم 

اما برایم یادگاری می شود مریم


این روزها با تو زمستان را نمی بینم 

این فصل ها با تو بهاری می شود مریم


وقتی که از باران برایم شعر می خوانی

باران برایم انحصاری می شود مریم


هرشب کنارم زیر باران راه می آیی 

بی چتر ؛ باهم گهگداری می شود مریم


هر وقت شال آبی ات را باد با خود برد

اینجا هوایش آبشاری می شود مریم


وقتی که رسم عاشقی را خوب میدانی

ماندن همیشه اختیاری می شود مریم


"من دوستت دارم" همیشه شعر زیبایی ست

شعرم همانکه دوست داری می شود مریم


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۰۲
  • ۵۴۰ نمایش
  • بی نام

نظرات (۲)

سلام
پستای ... چی شد؟
من الان چی بگم خوبه؟!
پاسخ:
..... 
اون وقت احیانا آقاتون این شعرو درباره شما فرمودند؟
پاسخ:
نه بابا ....اینو خودم پیداش کردم برای خودم .... اعتماد به سقف ....!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی