حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

می نویسم از نو...

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دوباره ماه رمضان آمد... اما خیلی بی سر و صدا ...حال و هوای ماه رجب در دل ما غوغا کرد و سعی کردیم خود را برای ماه رمضان آماده کنیم. و این اولین پنجشنبه ماه مبارک چقدر دلگیر است. رمضان برای من یادآور بعضی خاطرات است نمی دانم تلخ یاشیرین ...بیخیال ..بگذریم! به هر حال خدا رو شکر...

عجب شب جمعه دلگیری است...عجب سخت است انتظار، چه خواهد شد؟! چشم گشودم و دیدم اولین سحر ماه مبارک است ...گویند دوباره چشم باز کنی آخرین افطار است . خدایا به ما توفیق ده از این ماه عزیز تا آخرین حد ممکن فیض ببریم. خدایا به ما کمک کن در این روزهای سخت ، که هر لحظه از آن ما را به یاد تشنگی ابا عبدالله و یاران با وفایش می اندازد ،‌بتوانیم روزه دار پر صبری باشیم و سختی آن برایمان شیرین است چون افطار و سحر خود را بر سر سفره تو می بینیم .

پلک بر هم زدنی گویند " اللهم اهل کبریاء و العظمة ..." خدایا این آخرین ماه رمضان بدون حضور حضرت حجت خدا باشد...آمین
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۰۶
  • ۴۵۸ نمایش
  • بی نام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی