حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غم

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ق.ظ

حدیث داریم هر 40 روز یک بار مومن دچار یه غمی میشه ! از قول امام صادق است البته .

خدا من نفهمیدم بالاخره مومن هستم یا نه  ؟! اگر نیستم پس این همه غم چیه ؟! اگرم هستم چرا به یه جای خوب نمیرسم ٰ چرا اوج نمی گیرم ٰ چرا مقام پرواز ندارم ٰ یه عالمه سوال تو ذهنمه...! خدا به من بگو یا یکی از بندگان صالحت رو قرار بده که من به جواب سوالام برسم...!

البته حدیث گفت غم ٰ‌اینا که از سیلی و پس گردنی و پاگرفتن جلو پای آدم بدتر بود...!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۱۴
  • ۵۲۳ نمایش
  • بی نام

نظرات (۱)

  • زهرا اکبری
  • سلام بانو....البته من که اصلن عددی نیستم بخام جوابی بدم اما وقتی میگن: و ما اصابک من مصیبه فمن نفسک.....پس همیشه بگردیم درون خودمون و رفتارای خودمون....اغلب گرفتاریهای ما از این نوعه
    پاسخ:
    سلام بله درسته . اما ما همیشه غافلیم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی