حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پشت نویس ها...

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ب.ظ

دیروز یه موتوری رو دیدم که روی چراغ خطرش نوشته بود : بازم وفای سگ ...!!!! رفتم توفکر....و بعد هم خیلی تاسف خوردم ....اون نوشته ، ذهن نوشته یه آدمی بود که تو همین جامعه ما داره زندگی میکنه..!!! من و توها کنار او بودیم ....تاسف....تاسف....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۱۵
  • ۴۹۳ نمایش
  • بی نام

نظرات (۲)

تو دختر حسینی و یتیم خطابت می کنن!
همه کس عالمی و غریب خطابت می کنن!
پاسخ:
جانم رقیه
شب سردیست...
دل آشفته من
از تو خبر می خواهد
قهوه و شعر و خیال تو و این بادخنک...
باز
لبخند بزن
قهوه شکر میخواهد...
پاسخ:
 به به چه شعر زیبایی....
آدرس جمله های نا تمام چی بود؟
اینم آدرس بلاگ کانون
http://sama14.blog.ir/
حظشو ببر....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی