حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صد حیف که آن رفت...

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ


یک ماه بودم که لحظه شماری میکردم برای امروز... اللهم اهل الکبریاء و العظمه....

از دیروز این ذکرو با خودم زمزمه می کردم ... کاش همیشه ماه رمضون بود، یا حالا که خودش نمیمونه حسش بمونه. ماه رمضون برای من تجلی گاه خاطرات مختلف ، که البته بیشتر اونا برام شیرین هستند... این ماه و دوست دارم، پیش من بمون... کاش میشد مرگ آدم تو این ماه باشه ، یک کله میریم بهشت..
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۹
  • ۴۹۹ نمایش
  • بی نام

نظرات (۱)

سلام
میدونی که من کجا درس خوندم؟!!!!!!!!!!!!
پس یا لینکم کن یا حذفت میکنم.....
پولتم بیا ببر حوصله امانت داری ندارم....
پاسخ:
سلام بله میدونم همون حوزه علمیه امریکا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی