حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

حرف هایی از جنس خودم

دلنوشته فقط همین

در این بلاگ یادداشتهای روزانه خودم را درج می کنم تا دیگر فراموش نکنم چه بوده و هستم....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۳/۱۴
    غم
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حال غریب

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

الان حرمم ، خیلی آرامش داره ...عجیب، خیلی سبکم...دارم فکر میکنم به این چند سال ...قرار بود هر روز بهتر از دیروز باشیم ، اما هر روز پر مشغله تر شدیم اما بهتر نشدیم...! خیره میشم به ضریح خانم و میگم ممنون که دعوتم کردی ...اونم به صرف افطار ! کاش میشد هر روز اینجا بود...12 روز گذشت و من در ماه خدا نبودم ! از این به بعد هستم انشالاه . دوباره پس گردنی خوردم ، بدجور! همیشه وقتی میام حرم میگم : وقتی پیش تو میام ساکت و سر به زیر میام....

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۰۶
  • ۴۳۷ نمایش
  • بی نام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی